Welcome Folks !

Do read my blog pleasently :)




Online scammers 2015 Mytech works enterprise

Salam rakyat jelata,

Saya nak tolong korang semua untuk elakkan drpd berurusan dgn org dibawah.

 Mytech works enterprise


Mytech works enterprise

Online scammers from mudah.my

Konsep: 

1) Jual smartphone dekat mudah.my. Menggunakan nama CHE Faisal (Aku kena samsung note 2 bernilai rm500.)



2) aku wassap, pastu dia yakinkan aku dgn Bg testimonial dr org lain. (Testimonial tipu). Refer bwh ni



3) Lepas tu aku was2 dah. Mmg dh cancel beli dr dia. Aku dah cek kt SSM nama company dia tuh berdaftar myTech Works lokasi perlis. Wlpun berdaftar, korg ingatlah! Jgn beli brg postage!!!! 



4) Pastu Dia marah2..

Mytech works enterprise

5) hati aku plak baik sgt ape kejadah x kena tempat. Padahal mmg aku dh rasa dia penipu. Aku ON je beli dr dia

Mytech works enterprise

6) aku pon dgn menyusahkan diri g KL sbb duit kt bank yg rare withdraw and transfer to him. 




Account maybank number: 558097058519 (myTech Works)

Mytech works enterprise
Mytech works enterprise
Mytech works enterprise
Mytech works enterprise

Email adamshukor56@gmail.com
Katanya emel supervisor kilang tuh

Dia guna nama che faisal num fon 0 18‑952 3829 gambar wassap dia kt bwh ni. Tah sape2 nya gambar dier guna. Tak pasti ni dia ke x. 



Katanya handphone display dr kilang kt melaka. Deal ngn org kt kilang samsung. 

Lepas buat bayaran, mmg dia siap tulis slip poslaju olok2 dgn nama and alamat kau semua. 



Esoknya dia off phone. 

Sampai sekarang barang x sampai2.  Bernilai rm500. 

Aku yg jenis berhati hati pun dah tertipu kerana hatiku yg baik ni. Wahai hati... Tolonglah jgn lembut sangat... Sedih tp nasik dah menjadi bubur kan. Hikmahnya mungkin Allah nak ingatkan supaya bersedekah selalu. 


Mesti ada sbb kenapa aku percaya kan? Sbb dia suruh transfer ke company yg berdaftar. Sbb ada gmbr profile wassap. Sbb aku google details xde org komplen pasal ni. Sebab aku ni bodoh. Sbb aku bodoh. Sng jer sbb aku bodoh. 

Sorry mak. X dapat nak bagi phone baru 😭😭😭

Bye. 

Scammer Mytech works enterprise
Mytech works enterprise
Mytech works enterprise



1 comments:

Anonymous said...

terkini dia try dgn nama ed salleh di mudah.. nih link dia.. hati2.. http://www.mudah.my/Samsung+note+2+malaysia+full+set-35393932.htm thanks bebanyak wat post camnih..

Post a Comment